Saturday, July 9, 2011

YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer

In my makeup wearing years I've tried numerous concealers, most of which have been drugstore ones. Now, I don't have anything against drugstore makeup (in fact, recent discoveries have opened my eyes considerably and I've seriously warmed up to it), but for some reason I've never had much luck with cheap concealers. Frustrated that yet another product had turned horribly orange on me, I decided to look into more pricier products. And so I discovered my current favorite.

 Image from sephora.com

The YSL Anti Cernes Multi Action Concealer does its job remarkably well - it covers up both blemishes and my terribly dark undereye circles with relative ease and doesn't look cakey. It's not particularly matte, perhaps because it has light diffusing particles in it, yet they're subtle enough not to highlight red spots. Its consistency is solid, yet creamy and is very blendable.

As with all concealers, you do need to set it, but I find that once you've done that, it doesn't really move, unless you rub your face. It looks quite natural, and one of the factors to thank for this is the colors. The selection isn't good for dark skins, as it has only four shades (I've only seen the three lighter shades in stores around here), but the existing colors seem quite wearable. I use the lightest shade (1 Ivory Beige) and while it has a yellow tone to it, it's definitely not overpowering and it really is a good match (I'm an NC15- NC20, for reference).

YSL says that this concealer has good pigmentation, and I'd have to say I quite agree with them. However, since I prefer quite a flawless base for my makeup on most days, I go through them more often than I would like to, which isn't a particularly good thing, considering that's it's quite a pricy product for the small amount you get in the container (2 grams/0.07 oz).

The packaging is gorgeous - a gold column that's a bit weighty. It sits well in hand and is quite comfortable to hold when using it.

All in all, it's a great concealer, and its only cons are the price and the amount you get. I'll keep using it until I find a similar one that does its job just as well and has a better size vs price value.

7/10

Eestikeelne tõlge lingle klõpsates!




 Nendel aastatel, mil ma olen meiki kandnud, olen ma proovinud mitmeid peitepulki ja -kreeme, millest enamik on olnud odavast hinnaklassist. Ma ütlen igaks juhuks kohe ära, et kuigi mul pole mitte midagi selliste toodete vastu (ja hiljutised avastused odava meigi vallas on mu silmi palju avanud), kuid mingil põhjusel pole mul odavate peitepulkadega erilist õnne olnud. Pärast seda, kui ma pahane olin, nähes, et järjekordne toode oli oranžika varjundi juurde võtnud, otsustasin kallimate toodetega meigilettide poole pöörduda. Ja ma avastasin oma praeguse lemmiku.

YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer teeb oma tööd vägagi hästi - katab nii vistrikud kui ka minu ülitumedad silmaalused üsna vähese vaevaga ning ei näe ülepingutatud välja. See pole eriti matt, ja võimalik, et see on osalt ka valgustpeegeldavate osade pärast. Valgustpeegeldavate osade koha pealt veel nii palju, et kuigi öeldakse, et need ei ole head peitepulkades, millega vistrikke katta, ei ole need selles tootes niivõrd prevaleerivad, et selle koha pealt toote efektiivsust segaksid. Konsistentsilt on peitekreem piisavalt tahke, kuid samas väga mõnusalt kreemjas ning kerge vaevaga hajutatav.

Nagu ikka peitepulkadega, tuleb ka see kerge Puudrikihiga katta, et see püsiks, ja kui see tehtud on, olen ma tähele pannud, et see ei kipu kuhugi kaduma päeva jooksul, juhul kui sa kätega nägu ei juhtu hõõruma. See näeb üsna naturaalne välja, ja ma usun, et üheks faktoriks, mis seda võimaldab, on selle toonid. Valik pole kõige parem tumeda nahaga inimestele, ning sel on vaid neli tooni (siinkandi poodides olen näinud vaid kolme kõige heledamat müügil), kuid olemasolevad värvid tunduvad üsna kantavad. Ma kasutan kõige heledamat neist (1 - Ivory Beige) ja kuigi sel on üsna tuntav kollakas toon juures, pole see mingil juhul ülitugev (ma olen MACi jumestuskreemide skaalas umbes NC15-NC20).

YSLi reklaamteksti järgi on tootel hea pigmenatsioon, ja ma pean ütlema, et selles osas ma täitsa nõustun nendega. Samas eelistan ma enamikel päevadest üsna veatut pinda meigiks, mistõttu saab toode kiiremini otsa kui mulle meeldiks, ning see pole eriti positiivne uudis, kuna see on üsna kallis arvestades väikest kogust, mis pakendis on (2 grammi).

Pakend aga on väga ilus - kuldne neljakandiline väike sammas, mis kaalub üllatavalt palju. Meiki tehes käes väga mugav hoida.

Kokkuvõttes on see väga hea peitepulk, ja selle mõneks miinuseks on kallis hind, eriti arvestades väikest kogust. Samas on see absoluutselt parim,mida ma olen kasutanud ning ma jätkan sellega, kuni ma pole sama hästi töötavat ning paema hinna-kvaliteedi suhtega toodet leidnud.

7/10

1 comment:

  1. It looks great, but price would be a big no-no for me :( unfortunately..

    http://giveawaysforeveryone.blogspot.com/

    ReplyDelete